Інклюзивна група “Дзвіночок”

Інклюзивна група “Дзвіночок”

Девіз групи:

Ми мов сонечка синочки

і легкої хмарки-дочки!

Галасливі,пустотливі,називають нас

“Дзвіночки”

   Наші вихователі: 

     Сіваченко Олена Петрівна                                                        Шульга Тетяна Миколаївна   

                                                             

Асистент вихователя:

Ткачук Оксана Леонідівна

Помічник вихователя:

 Каленюк Неля Петрівна

Наша група:

 

 

 

 

 

 

 

Організація інклюзивного навчання 

Головна мета інклюзивного навчання реалізація права дітей з особливостями потребами на отримання освіти у відповідності з їх можливостями і здібностями за місцем проживання, їх соціальна адаптація та інтеграція в суспільство, підвищенні ролі сім’ї у вихованні і розвитку дитини у групі якого навчатиметься дитина з особливими потребами

  • Навчитися толерантно ставитися до особливих дітей, але в ніякому разі не акцентувати увагу на дитині.
  • Сприяти тому, щоб кожна дитина відчула себе прийнятною.
  • Сприяти створенню у дитячому колективі атмосфери доброзичливості,справедливості й терпимості
  • Надавати індивідуальну підтримку, але при цьому не відокремлювати дітей з особливими потребами від основної групи дітей
  • Намагатися наблизити навчальні завдання до потреб і можливостей такої дитини
  • Співпрацювати з іншими педагогами (логопедом, психологом, лікарями) та батьками в одній команді.

Основні завдання команди фахівців індивідуального супроводу дитини:

  • Збір інформації про особливості дитини, її інтереси, труднощі і обмеження, освітні потреби з метою визначення та реалізації належної підтримки, вжиття адекватних заходів, залучення додаткових фахівців.
  • Всебічне обговорення особливостей (труднощів) розвитку дитини з урахуванням інформації різних фахівців з метою визначення характеру та причин відхилень в розвитку та поведінці; прийняття консолідованого рішення про специфіку змісту освіти і навчання з урахуванням рекомендацій психолого-медико-педагогічної консультації.
  • З’ясування потенціалу розвитку дитини, актуалізація її позитивних особистісних якостей.